Ιούν 07, 2017

Για κάθε πρόβλημα και μία λύση!

Γράφει ο Βασίλης Θωίδης – Sales & Marketing executive

 

Η περίπτωση Anesis

 

Η Ελληνική πραγματικότητα έχει δημιουργήσει για κάθε μικρή επιχείρηση μια ασφυκτική κατάσταση που λειτουργεί στα πλαίσια της τοπικής οικονομίας. Η μείωση του ΑΕΠ κατά 30% περίπου (με βάση επίσημα στοιχεία), έχει εξαφανίσει από την αγορά τον απαραίτητο τζίρο που τα προηγούμενα χρόνια εξασφάλιζε εύκολα περιθώρια ανάπτυξης για κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα. Αυτό που σήμερα μένει, μετά την υπερφορολόγηση και την μερίδα του λέοντος που μοιράζονται οι πολυεθνικές και τα παραρτήματά τους, δεν επαρκεί για όλους. Μία πραγματικά δύσκολη κατάσταση που όλοι οι “υπερήρωες” της καθημερινότητας γνωρίζουν.

 

Αυτή είναι η μία εικόνα. Δεν είναι όμως η μόνη. Κάποιες, μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις ξεχωρίζουν. Κάποιες καταφέρνουν να κάνουν το κάτι παραπάνω.
Η περίπτωση της Anesis, δεν είναι παρά η περίπτωση μιας εταιρίας που αγωνίζεται να υπάρξει σε αυτή την δεύτερη και πιο αισιόδοξη κατηγορία επιχειρήσεων. Από την αιχμή της κρίσης το 2012 μέχρι και σήμερα έγινε μια ουσιαστική προσπάθεια για την κάλυψη των αναγκών της αγοράς, σε ποιοτικά καθίσματα τραπεζαρίας και όχι μόνο. Η επιλογή να μην ακολουθηθεί το πνεύμα των καιρών που ζητούσε και συνεχίζει να ζητά όλο και φθηνότερα και κατά συνέπεια, ευτελέστερα προϊόντα, μόνο καλό έκανε. Σε συνδυασμό με την πάντα σωστή και προσαρμοσμένη στο σήμερα κοστολόγηση, η Anesis κατάφερε (κατά δήλωση των πελατών της) να διεκδικεί σήμερα με αξιώσεις, τον τίτλο της πρωτοπορίας στην εγχώρια παραγωγή καθισμάτων τραπεζαρίας.
Anesis όμως δεν σημαίνει μόνο καρέκλα. Το 2012, η διεύθυνση της εταιρείας, πήρε το ρίσκο της διεύρυνσης της ομάδας διαχείρισης και σχεδιασμού. Στήθηκε λοιπόν μία ομάδα από διαφορετικούς ανθρώπους, με σκοπό τον σχεδιασμό και την εφαρμογή ενός φιλόδοξου για τα δεδομένα, σχεδίου ανάπτυξης. Στην σειρά παραγωγής, προστέθηκαν νέα προϊόντα και έπιπλα που φέρουν την ίδια πάντα φιλοσοφία (επιμονή στην ποιότητα), και τα οποία δειλά δειλά έκαναν και συνεχίζουν να κάνουν την εμφάνιση τους στα καταστήματα των συνεργατών μας.

Τα δύο λοιπόν χαρακτηριστικά που αναμφισβήτητα διέπουν όλη την αλυσίδα εργασιών της Anesis, δεν είναι άλλα από την ποιότητα και την συνέπεια. Τόσο σε διοικητικό, όσο και σε εκτελεστικό επίπεδο παραγωγής, γίνεται προσπάθεια ώστε να περιοριστούν τα λάθη, σε ποσοστά όσο το δυνατόν πλησιέστερα στο μηδέν. Μία προσπάθεια, που αναγνωρίζεται με το παραπάνω από τους παράγοντες της αγοράς.

 

Σήμερα, έχει ήδη ξεκινήσει η εφαρμογή ενός σχεδίου ανάπτυξης στις αγορές του εξωτερικού. Για πρώτη φορά, η Anesis συμμετείχε στο μεγαλύτερο γεγονός του παγκόσμιου design, στην έκθεση “Salone del mobile”, στο Μιλάνο της γειτονικής Ιταλίας. Με την προσοχή και την σεμνότητα που αρμόζει στον κάθε «πρωτάρη», αναλύονται ο ενθουσιασμός και τα θετικά μηνύματα αυτή της προσπάθειας και γίνεται ο οραματισμός ενός αισιόδοξου μέλλοντος. Η επιτυχημένη δράση εταιρειών – συναδέλφων , οι οποίες βρέθηκαν στο ίδιο μονοπάτι τα προηγούμενα χρόνια και κατά μία έννοια «άνοιξαν τον δρόμο», αποδεικνύουν ότι το Ελληνικό έπιπλο, μπορεί να κατοχυρώσει μία εξέχουσα θέση στην αγορά της Ευρώπης και όχι μόνο…
Δύσκολη εποχή, αλλά υπάρχει λύση!

 

Χωρίς να σημαίνει σε καμία περίπτωση πως η Anesis έχει ήδη «κατακτήσει το Έβερεστ» και με την επιφύλαξη των απρόβλεπτων οικονομικών συνθηκών, πιστεύω πως βρίσκεται (βρισκόμαστε) στην ευχάριστη θέση να έχει χαράξει τον δρόμο προς την κορυφή και να τον περπατάει ήδη.

  • Σωστή ανάλυση των αναγκών της αγοράς
  • Ακριβής εκτίμηση των δυνατοτήτων της εταιρείας
  • Δυνατή και δημιουργική ομάδα
  • Πλάνο και ξεκάθαροι στόχοι
  • Πίστη
  • Υπομονή

    Αυτά και όλα τα παραπάνω, αποτελούν το κατά Anesis, «μυστικό της επιτυχίας»!

Comments (0)